Magneesiumiõli 200ml

//Magneesiumiõli 200ml

Magneesiumi kui mineraalaine terapeutiline väärtus :
1.Ärevus, äng ja paanikahood – magneesium aitab hoida adrenaliini stressihormoone kontrolli all
2.Astma – magneesiumipuudus süvendab nii bronhiaalseid spasme kui histamiini vabanemist organismis
3.Vereklombid – magneesium reguleerib vere tihedust ilma kõrvaltoimeteta ning hoiab ära klompide tekke
4.Soolehaigused – magneesiumipuudus aeglustab soolestikku, mis omakorda põhjustab kõhukinnisust, tekitab toksilisi reaktsioone ja koliiti ning raskendab toitainete imendumist
5.Põiepõletik – põie spasmid ägenevad magneesiumi puuduse korral
6.Depressioon – seratoniin (tujutõstja) sõltub magneesiumist
7.Organismi puhastumine – magneesiumi oluline roll on kehasse kogunenud raskete metallide väljutamine
8.Diabeet – magneesium hõlbustab insuliini eritumist, kiirendades suhkru metabolismi. Ilma magneesiumita ei suudaks insuliin tarnida glükoosi rakkudesse.
9.Väsimus – magneesiumivaegusega patsiendid kurdavad tavaliselt väsimuse üle, kuna kümned organismi ensüümsüsteemid toimivad puudulikult. Magneesiumipuuduse esimene sümptom ongi väsimus.
10.Südamehaigused – magneesiumipuudus on tavapärane südamehaigusi põdevatel inimestel. Nagu iga teine lihas, nii vajab ka südamelihas magneesiumi.
11.Kõrge vererõhk – magneesiumi vähesus põhjustab kolesterooli tõusu
12.Hüpoglükeemia – magneesium hoiab veresuhkrut kontrolli all
13.Unetus – und reguleeriva melatoniini tootmine organismis on häiritud piisava magneesiumita
14.Neeruhaigused – magneesiumivaegust seostatakse ateroskleroose neerupuudulikkusega
15.Peavalud – serotoniini tasakaal sõltub magneesiumist. Serotoniinipuudus tipneb migreeni ja depressiooniga.
16.Musklite seisukord – Fibrosiit, fibromüalgia, lihaskrambid, silmalaugude tõmblemine ning krooniline kaela- ja seljavalu võivad olla magneesiumipuudulikkuse tagajärjed ning neid saab leevendada magneesiumiõliga.
17.Närviprobleemid – magneesium aitab perifeerse närvisüsteemi häirete puhul kogu organismis, samuti pearingluse korralt
18.Günekoloogilised ning sünnituseelsed ja -järgsed probleemid – magneesium aitab ära hoida premenstruaalset sündroomi ning menstruatsioonivalusid, nõrgendab emakakokkutõmbeid raseduse ajal. Magneesiumit (kas õlina või toidulisandina) soovitatakse tarbida naistel ka raseduse ajal.
19.Osteoporoos – kaltsiumi ning D-vitamiini kasutamine ilma tasakaalustava magneesiumi kasutamiseta põhjustab veelgi suuremat magneesiumipuudulikkust, mis toob kaasa hulga negatiivseid tagajärgi luude tervishoiule
20.Raynaud sündroom – magneesium lõdvestab spastilisi veresooni, mis põhjustavad näppude tundetust ning valu
21.Hambakaaries – magneesiumipuudulikkus põhjustab ebatervisliku fosfori ning kaltsiumi balanssi süljes, mis lõhub hambaid

Igapäevane kasutamine

full_pudel11

Päevase magneesiumikoguse tarbeks pihustatakse magneesiumiõli otse nahale ja masseeritakse õrnalt sisse. Tavaliselt pihustatakse 5-20 pihustust hommikuti ja sama õhtuti, sõltuvalt kontsentratsioonist ja isiklikest vajadustest. Kogemused onnäidanud, et käed ja õlad on parimad kohad, kuhu õli pihustada. Kuid õli võib kanda ka reitele, säärtele või kõhule. Pihustamine kaenla alla on samuti kasulik. Sellisel juhul käitub magneesiumiõli samaaegselt ka deodorandina.

Kui kasutate magneesiumiõli esimest korda, siis alustage madala annusega ja järk-järgult suurendage seda, et nahk sellega ära harjuks. Kasutamise alguses võib esineda kerget surinat või soojatunnet. See on normaalne ja see on märk sellest, et magneesium imendub läbi naha. Inimesed, kellel on tundlik nahk võivad kogeda ebameeldivat tunnet nahal. Sellisel juhul soovitame lahjendada õli veega suhtes 1:1. Kuigi sellisel juhul väheneb magneesiumisisaldus poole võrra. Sel põhjusel peab pihustuste arv kahekordistuma, et saada sama kogus magneesiumi. Kui nahk on peale õli kuivamist ebameeldiv, siis võib selle lihtsalt veega ära pesta. Vähemalt 5 kuni 10 minutit peaks andma aega, et õli jõuaks läbi naha minna.

Kasutage krampide korral
Ägedate krampide korral pihustatakse õli otse valulikule alale ja hõõrutakse sisse. Tavaliselt leevendab see krampe paari sekundiga.

Magneesiumiõli sportlastele
Sportlased on leidnud, et magneesiumiõli on väga kasulik valusatele lihastele määrides, kas treeningute või võistluste ajal või varsti pärast seda. Selle tulemusena ei väsi lihased nii kiiresti ja samuti taastuvad kiiremini. Masseeri 5-10 pihustust otse vastavale lihasele või piirkonnale.

Seda tegevust võib korrata ka treeningute või võistluste ajal kui vaja. Magneesiumiõli vähendab taastusperioodi pärast intensiivset lihaste aktiivsust.

Miks magneesium vajalik on?

Maailma Terviseorganisatsiooni (WHO) andmetel kannatab umbes 75% elanikest magneesiumipuuduse käes ja see on tõsine probleem üle maailma. Toitainevaesete muldade, kiirete ja stressirohkete eluviiside ning halbade toitumisharjumuste tõttu ei saa me igapäevaselt piisavalt magneesiumi. Keha vajab magneesiumi suures koguses iga päev!

Veel 100 aastat tagasi saime toidust kätte umbes 500-750mg magneesiumi. Täna on see kõigest 175mg. Evolutsiooni käigus on meie keha õppinud talletama kaltsiumi, aga mitte magneesiumi. Magneesiumi said inimesed igapäevaselt suures koguses, kaltsiumi aga mitte. Tänapäeval on vastupidi. Meil on liiga palju kaltsiumi ja vähe magneesiumi, mis viib veresoonte lupjumiseni, luude hõrenemiseni ja teiste krooniliste haigusteni.

Magneesium:

– võimaldab lihastel lõdvestuda
– tagab südame-veresoonkonna tervise
– vajalik tervete luude ja hammaste jaoks
– kasulik ainevahetusele
– aitab üle 300 ensüümil funktsioneerida
– osaleb energiatootmises
– rahustab närvisüsteemi
– vajalik tervete liigeste jaoks
– aitab efektiivselt lihaskrampide ja liigesvalude puhul.
– kõrvaldab raskemetalle ja toksiine
– muudab keha aluselisemaks
– sobib erinevate valude ja migreeni raviks
– aitab stressi ja unehäirete puhul
– aitab kaalust alla võtta
– ennetab ja ravib II tüübi diabeeti
– tugevdab immuunsüsteemi
– on hea vererõhu jaoks

2018-03-09T14:59:01+00:00